.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دفاع جانانه نماینده لنگرود از فرمانده کل سپاه ؛
لاهوتی: اگر سپاه نبود، خاتمي نبود !
اگر از خود گذشتگي‌هاي سپاه پاسداران نبود، كار انقلاب در دوران جنگ تحميلي يكسره مي‌شد و امروز كسي به اسم ...
لاهوتی: اگر سپاه نبود، خاتمي نبود !

نماينده مردم لنگرود با بيان اينكه نمي‌توان سپاه را يك نيروي صرف نظامي دانست، گفت: رضا خاتمي بايد به دليل نگارش نامه هتاكانه به فرمانده سپاه از همه مردم ايران عذرخواهي كند چراكه اهانت به سرلشكر جعفري توهين به همه ملت ايران است.

مهرداد لاهوتي نماينده مردم لنگرود در گفت‌وگو با فارس، هجمه محمدرضا خاتمي به فرمانده سپاه پاسداران را اهانتي آشكار به ملت ايران دانست و از قوه قضايئه خواست به عنوان مدعي‌العموم از حقوق مردم در برابر هتاكان دفاع كند.

وي با بيان اينكه نمي‌توان سپاه پاسداران را يك نيروي نظامي صرف دانست، افزود: آقاي رضا خاتمي بايد به دليل نگارش نامه هتاكانه به فرمانده سپاه از همه مردم ايران عذرخواهي كند چرا‌كه اهانت به سرلشكر جعفري توهين به همه ملت ايران است.

لاهوتي همچنين تصريح كرد: اگر از خود گذشتگي‌هاي سپاه پاسداران نبود، كار انقلاب در دوران جنگ تحميلي يكسره مي‌شد و امروز كسي به اسم رضا خاتمي وجود خارجي نداشت كه به سپاه اهانت كند.

اين نماينده مجلس در پاسخ به اين سؤال كه فراكسيون اقليت مجلس، توهين رضا خاتمي به فرمانده سپاه را چگونه پاسخ خواهد داد، گفت: بنده از ابتدا گفته‌ام كه به عنوان برادر دو شهيد و يك‌جانباز عضو فراكسيون اصولگرايان مجلس هستم و هيچ رسانه‌اي حق ندارد از بنده به‌عنوان اصلاح‌طلب ياد كند.

اظهارات آقاي لاهوتي درباره اصلاح‌طلب نبودنش در حالي است كه سايت منتسب به فراكسيون اقليت مجلس، نام وي را در بين اعضاي اين فراكسيون ذكر كرده است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 18 تير 1390
اگر امام نبود هيچ يك از اين چيزها نبود . .... جناب لاهوتي بفرمايد موضعش در قبال امام چيست
عباس 18 تير 1390
اينها همش به خاطر تاييد صلاحيتشه....
حسين قلي 18 تير 1390
آقاي لاهوتي فراموش كرده اند كه دوره قبل كانديداي اصلاح طلبان بودند وبا راي قاطع آنها نماينده شدند!ظاهرا اين آقا فراموش كرده كه در ديدار نمايندگان اصلاح طلب با موسوي شركت داشت وتصاوير وي موجود است!ظاهرا فراموش كرده كه در استقبال از موسوي در لنگرود حضور داشت ودفتر وامكانات وي در اختيار ستاد موسوي در لنگرود بود! حال چه شده كه اينطور رنگ عوض كرده است
ناشناس 19 تير 1390
هرچه به انتخابات نزدیکتر میشویم از این اظهار نظرات بیشتر میشنویم.من نامه رضا خاتمی را تایید یا رد نمیکنم واین را در صلاحیت خود آقای سردار جعفری میدانم که پاسخ دهدولی زمانیکه آقای رییس جمهور در همایش مبارزه با قاچاق کالا در خصوص اسکله های سپاه آن مطالب را به سپاه نسبت داد این نماینده کجا بود. زمانیکه درخصوص قاچاق 2 میلیاردی سیگار برادران قاچاقچی خطاب میکرد نماینده محترم کجا بود؟اینهمه توهین روزانه از جانب اکثر جناح ها وگروهها به اشخاص مختلف میشود این نماینده کجا بود؟
رها 19 تير 1390
احسنت به شجاعت جناب آقای لاهوتی - خدا قوت
نا شناس 19 تير 1390
آقای لاهوتی از همه آقایانی که ادعای اصولگرای میکنند. سرامد همه اینهاست. لاهوتی بلواقع یک اصولگرای واقعی است.
نا شناس 19 تير 1390
شمالي واين اندازه نرخ به روز! حيف اون كولي ماهي وخوراكي هاي بينظيركه سرازير شكم مبارك شماشده!لابد انتظارداري برادربرادرخاتمي به خاطر اين اظهار عقيده جلو فرمانده سپاه كلاغ پر بره!
نا شناس 19 تير 1390
به این میگویند نون به نرخ روز خوردن
ادیب صفری 19 تير 1390
آقای لاهوتی در اصلاح طلب بودن شما شکی نسیت! آقای لاهوتی برای گرفتن صلاحیت خود دست به چنین اقداماتی می زند. همه از ارتباط شما با حزب منحله مشارکت باخبر هستند. چرا با شعور مردم بازی می کنید؟ همه از خطوط فکری و سیاسی شما باخبر هستند آقای اطلاح طلب(لاهوتی) . گرفتن صلاحیت به چه قیمتی ؟
نا شناس 19 تير 1390
لطفا تیتر خبر را اصلاح کنید ایشان نماینده مردم لاهیجان نیستند
نا شناس 19 تير 1390
رسیدن به مناصب دنیوی گاهی ارزشش را دارد که حتی دین و ایمان را به مسلخ تباهی و باطل کشاند!!!
تلقی اینجانب به عنوان یک بسیجی این است که سخنان سردار جعفری در خصوص الزامات جریانات سیاسی در انتخابات مجلس یک اظهارنظر صرفاً شخصی است که البته کمی شتاب زده به آن پرداخته شد.
نا شناس 19 تير 1390
آقای لاهوتی جوش نزنید...... نه فرمانده سپاه و نه آقای محمدرضا خاتمی هیچ کدام نیازمند تأیید یا نفی حضرتعالی نیستند. به جای این حرف ها به مشکلات حوزه انتخابیه خود برسید.
نا شناس 19 تير 1390
سخنان محمدرضا خاتمی کاملاً عاقلانه و سنجیده بود و با توجه به فرمایشات حضرت امام در خصوص عدم دخالت نظامیان در مسائل سیاسی مطرح گردید. از این رو توجه داشته باشید و خود را گول نزنید و این گونه با افکار مردم بازی نکنید.
نا شناس 19 تير 1390
آقای لاهوتی شده است کاسه داغ تر از آش... فکر می کنم ایشان خود را محق تر از امثال جناب آقای محمدرضا خاتمی و... می داند. البته در این بی سامانی ها که هر کسی بیرقی بلند می کند ایشان نیز با بیرق کاوه آهنگر به میدان هیاهو و کارزار روانه شده اند.
نا شناس 19 تير 1390
لاهوتی آنقدر چاخان است وقتی بارها باخبرنگاران گیلانی درباره عملکرد نهادی دراستان مانند استانداری قهرمانی وغیره صحبت کرده زیر آن زده فایل اظهارات موجودست

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.185 seconds.